Kokkeelev søges til Hotel Sidesporet

Vi er et hotel i vækst, med en masse spændende projekter der selvfølgelig også vedrører vores køkken, hvorfor vi nu søger endnu en kokkeelev.

Du skal være ambitiøs, udadvendt og selvstændigt anlagt, med lyst og mod på nye udfordringer.

Stillingen indebærer et alsidigt og meget socialt arbejdsmiljø, med grundlæggende forståelse for mad og produktion heraf, og samtidig mulighed for kreativ nytænkning af nye retter.

Vores nuværende team består af 5 kokke, 2 elever og 1 smørrebrødsjomfru, så vi forventer at du ligeledes er samarbejdsvillig og løsningsorienteret når dette behøves.

Er stillingen noget for dig, hører vi gerne fra dig på mail: patrick@sidesporet.dk

Patrick Klausen

Køkkenchef

Vi anbefaler at man altid bestiller bord – dette gøres på telefon 59 44 29 19 eller hotel@sidesporet.dk

Restauranten har åbent alle ugens dage mellem kl. 12:00 – 22:00

Frokost mellem kl. 12:00 – 15:00
Kaffe, the, desserter og øvrige drikkevarer mellem kl. 15:00-17:00
Aften a la carte mellem kl. 17:00 – 21:00.

Velkommen til Restaurant Sidesporet

Vi har et traditionelt dansk/fransk køkken med et sæsonbetonet menukort, der lægger vægt på gode råvarer. Maden serveres i en hyggelig og afslappet atmosfære i vores a la carte restaurant med terrasse og udsigt over Holbæk fjord.

Køkkenet har åbent dagligt for frokost, kaffe, the og desserter, samt aften a la carte. Bordbestilling anbefales.

Vi har ligeledes forskellige selskabslokaler med plads til 200 spisende gæster, og vi har mange års erfaring i at danne rammen om bryllupper, fødselsdage, konfirmationer, jubilæum og barnedåb mv.

Vi laver ligeledes mad ud af huset til både enkeltpersoner og selskaber. Menuen og priserne er de samme som vores a la carte kort eller festmenu/buffet og “sammensæt selv”.

Telefon 59 44 29 19 | hotel@sidesporet.dk

Allergener:

Information om indhold af allergene ingredienser i vores retter kan fås ved henvendelse til restaurantens personale.
Food allergies and intolerances  – before ordering, please speak to our staff about your requirements.