Salgs- handels- og abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger

Sidesporet
Ahlgade 1B, 4300 Holbæk
Telefon +45 59 44 29 19
info@sidesporet.dk
CVR 12 81 61 46

Betaling
Betaling sker via NETS på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Er du en offentlig virksomhed, tilbyder vi at betale med EAN.
I skal indtaste EAN nummer, referenceperson og rekvisitionsnummer.

Køb af og betalingen af billetter kan kun foregå online på sidesporet.dk

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Sidesporet, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: floor@sidesporet.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på floor@sidesporet.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

—–

Salg af billetter

Billetkøb
Kontroller venligst, at billet(ter) gælder til det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.
Fremvisning af dine billetter kan foregå på en smartphone eller tablet.
HVIS DU PRINTER DINE BILLETTER – SKAL STREGKODEN (QR-KODEN) VÆRE SYNLIG!
Dit køb bliver trukket fra din konto, når du har afgivet din ordre.

3-4 dage før hvert arrangement fremsender vi en e-mail med praktiske informationer om det enkelte arrangementet.
Vi bruger kun den tilknyttet e-mail – én gang pr. arrangement!

Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke, i henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a”.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.
Dette gælder også billetter der er købt på EAN Betaling.

Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Sidesporet og få dem fremsendt igen.
Hvis du er registreret som bruger på sidesporet.dk – kan du logge ind på din konto og hente dine billetter.

Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købt billet har sin egen unikke QR-kode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og Sidesporet gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.

Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Sidesporet gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.

Ændring af dato for arrangement
Ændres datoen for et arrangement væsentligt, får billetkøberen besked herom inden for 72 timer. Billetkøberen kan ophæve købet inden 7 hverdag fra denne er informeret af Sidesporet via email. Emailen bliver sendt til den adresse der er blevet oplyst i forbindelse med billetkøbet.

Pengene tilbagebetales som ”Ved aflysning af arrangement”.

Ved aflysning af arrangement
Et arrangement er aflyst, hvis det slet ikke gennemføres. Ændringer i repertoiret, lokaliteten, delvis gennemførelse af arrangementet m.v. er således ikke en aflysning, og pengene refunderes ikke.

Beløbet for købte billetter tilbageføres til den konto, du har brugt som betaling.
Der kan gå op til 5 hverdage inden pengene er tilbageført til din konto.

Billetgebyr
Billetter der bliver solgt på sidesporet.dk, får tillagt et gebyr på 10 kroner pr. billet.
Der er undtagelser f.eks. billetter der er gratis eller koster under 75 kroner pr. billet.

Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Sidesporet.

Forbehold for fejl og mangler
Sidesporet tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.

—–

Abonnementsbetingelser

Medlemskab af Sidesporets Musikklub

Medlemskab af Sidesporets Musikklub købes som et online-abonnement, der automatisk fornyes hvert år på oprettelsesdatoen.

Medlemskabet af giver dig flere fordele – læs om fordele her!

Hvis du ikke er registreret som bruger på sidesporet.dk, skal du oprettes som bruger for at blive medlem af Sidesporets Musikklub.

Du modtager en kvittering på mail, med oplysninger om, hvordan du får adgang til dit elektroniske medlemskort og medlemstilbud mv.

Dit medlemskab af Sidesporets Musikklub fornyes automatisk hvert år på oprettelsesdatoen, men du kan til enhver tid opsige dit abonnement og medlemskab af Sidesporets Musikklub.

Opsigelse af dit medlemskab af Sidesporets Musikklub
Log ind med dit brugernavn/emailadresse og adgangskode – under min konto finder du dit abonnement til Sidesporets Musikklub.

Abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk

Abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk købes som et årsabonnement – pris 825,00 kroner.
Medlemskabet gælder fra den 1. september til den 31. august.

Købes abonnementet efter 1. september, er beløbet stadigvæk 825,00 kroner frem til fornyelse førstkommende 1. november.

Hvis du ikke er registreret som bruger på sidesporet.dk, skal du oprettes som bruger for at blive abonnent til Venedig Vinterbadere, Holbæk.

Dit abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk fornyes automatisk den 1. september, men du kan til enhver tid opsige dit abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk.

Opsigelse af dit abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk
Log ind med dit brugernavn/emailadresse og adgangskode – under min konto finder du dit abonnement til Venedig Vinterbadere, Holbæk.

Månedsabonnement til Tyrkisk Bad

Månedsabonnement til Tyrkisk Bad købes som et online-abonnement, der automatisk fornyes hver måned på oprettelsesdatoen.
Hvis du ikke er registreret som bruger på sidesporet.dk, skal du oprettes som bruger for at få et månedsabonnement til Tyrkisk Bad.
Du modtager en kvittering på din mail, med oplysninger om dit abonnement.

Betingelser
Månedsabonnement til Tyrkisk Bad kan kun benyttes onsdage og torsdage. Et månedsabonnement giver dig mulighed for at komme i Tyrkisk Bad 8-10 gange på en måned. Du skal ringe og booke tid inden ankomst. Kan vi, imod forventning, ikke tilbyde en plads denne dag, finder vi sammen en anden dag i ugen.

Månedsabonnement til Tyrkisk Bad er personligt og kan ikke udlånes til andre.
Du skal fremvise billed-ID ved ankomst.

Tyrkisk Bad har lukket i hele juli måned – i den måned bliver dit månedsabonnement sat på HOLD. Dvs. at dit månedsabonnement der betales f.eks. den 14. juni gælder til den 13. august.

Opsigelse
Der er ingen bindinger og du kan til enhver tid opsige dit månedsabonnement til Tyrkisk Bad inden næste betaling.
Du skal selv afmelde dit abonnement.
Log ind med dit brugernavn/emailadresse og adgangskode – under min konto finder du dit abonnement til Tyrkisk Bad.

Kortoplysninger i forbindelse med abonnementsbetalinger
Oplysning om kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold (fx hvilke forpligtelser kunden har)
For at sikre abonnementbetalingernes gennemførsel, er det op til kunden at sørge for, at kortet er aktivt. Hvis betalingskortet er bortkommet eller udløbet, kan der oprettes en ny abonnementsordre med et nyt betalingskort.

Proceduren for fornyelse og sletning af kortnummer (fx hvis kunden skifter kort)
Hvis det eksisterende kort ikke længere er gyldigt, kan der ikke trækkes yderligere betalinger – og abonnementet stopper dermed. Ved at lægge en ny abonnementsordre med gyldigt betalingskort, kan et nyt abonnement købes. Dette kan fint ske med samme brugerkonto, som købte det oprindelige abonnement.

—–

Reklamationsret

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Sidesporet er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret den 1. september 2021